piątek, 3 marca 2017

Pierwszy post

Witajcie.
Tak, mam wreszcie bloga. Nawiasem mówiąc mam go od kilku dni, ale z pierwszym wpisem postanowiłam zaczekać, aż ukaże się oficjalnie pewna informacja, informacja ukazała się i piszę ten post już jako członek ( w zastępstwie:) DT sklepu Artimeno. Tak, stanęłam przed poważnym, ekscytującym i całkiem dla mnie nowym wyzwaniem. Mam nadzieję, że dziewczyny z DT ( grupka pełnych pasji i niesamowitych pomysłów dziewczyn) nie zawiodą się na mnie. Będę wymyślać, projektować, inspirować, głównie w technice , która od jakiegoś czasu pasjonuje mnie. Mixmedia , to zaczarowany świat, pełen tajemnic, kolorów, faktur, mediów, zaskakujących połączeń....
Moje inspiracje oglądać będzie można na blogu firmowym Artimeno. zachęcam Was również do oglądania Artimeno na Fb.
Dziś moja najnowsza praca, jajo gigant:














,

4 komentarze: